X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ילדים
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ילדים

פורום נוירולוגיה ילדים שע"י מחלקת ילדים, מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור נתי צלניק, רופא ילדים בכיר, מומחה בנוירולוגיית והתפתחות הילד ומנהל המערך הנוירולוגי וההתפתחותי בילדים ונוער במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותפה לניהול הפורום ד"ר לילך שמר-מאירי נוירולוגית מומחית בנוירולוגיית י...

פורום נוירולוגיה ילדים שע"י מחלקת ילדים, מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור נתי צלניק, רופא ילדים בכיר, מומחה בנוירולוגיית והתפתחות הילד ומנהל המערך הנוירולוגי וההתפתחותי בילדים ונוער במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותפה לניהול הפורום ד"ר לילך שמר-מאירי נוירולוגית מומחית בנוירולוגיית ילדים והתפתחות הילד, ועובדת במערך של שרותי בריאות כללית וכיועצת לנוירולגיית ילדים בבית חולים כרמל במחלקת ילדים שבראשות פרופ' גיורא פילר. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לילדים עם פרכוסי חום, פרכוסים, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות קשב וריכוז, איחור התפתחותי, עיכוב התפתחותי, אוטיזם, סירבול מוטורי, שיתוק מוחין, מחלות דלקתיות של מערכת העצבים, טיקים, הפרעה בגדילת היקפי הראש, הפרעות תקשורת ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום נוירולוגיה ילדים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • בדיקת mri מח המשך
    אמא
    17:46 09/06/21 09/06
    17:46
  • תודה על המשוב
    בקשר לנערה בת 16
    עם אוטיזם. ובינקות דלקות מעי
    דלקות אנטרופי של המעי,ואלרגיה לחלבון החלב וחלב פרה.קשיי ספיגה
    שניזונה בכלכלה מיוחדת נוזלית.כיום יש רק דלקת קלה בקיבה ובוושט.
    בבקשה הסבר לי מהו התלמוס ומה תפקידו,ומהם נגעים?ולמה זה קורה ?האם התוצאות מראות על מחלה אם כן איזו ומה ההמלצות לתיקון?ומה ההשלחות של הנגעים על ההתפתחות,והבריאות?
    והאם התוצאות הן בשל האוטיזם?
    אודה אם תסביר לי בצורה יותר רחבה.
    תודה רבה.

  • הגב ל: בדיקת mri מח המשך

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • בדיקת mri מח המשך
    פרופ' נתי צלניק
    13:16 10/06/21 10/06
    13:16
  • עדיין חשוב שתהיי ותתיעצי עם מרפאה נוירולוגית במרכז רפואי שמכיר את כל התיק הרפואי של הילדה ולא ניתן לתת לך תשובה רצינית ומקיפה לשאלות שלך.
    מה שאני יכול להוסיף זה שהתלמוס (בשני צדדי המוח) זה זוג צברים גדולים של גרעיני מוח (מן תחנת תמסורת) של מידע חשמלי שמעביר מידע תחושתי (ראיה, שמיעה,מגע וגירוי טקטילי מאברי החושים את קליפת המוח. יש לו גם תפקיד בויסות מוטורי ומעבר מידע מקליפת המוח בדרך לגזע המוח ולמוחון. . הפולבינר זה חלק שנמצא יותר לטרלי צדדי) ו לא בחלק הפנימי.
    לפי מה שכתוב הנגעים נראים גם בצד שני ובאופ כללי נראה לי משהו ישן (שהיה לפני שנים רבות ואולי אפילו מלידה או זמו קצר אחריה. זה יכול להיות המון סיבות, החל מנזק ישן בגלל חוסר חמצן, דימום ישן קטן שנקרש, חסר תזונתי בשלב כלשהו בחיים (כולל הפרעה במשק הסידן, חסר ויטמינים שהיה בעבר, תת תזונה בשלב כלשהו בחיים, אולי דלקת ישנה (יכול להיות וירוסים שונים, מיקופלזמה או תהליך דלקתי לא זיהומי בשל הפרעה במערכת החיסון). יש גם סיבות יותר נדירות של מחלות מטבוליות כמו הרעלת עופרת או השפעה של טוקסינים שונים. יכול להיות שזה קשור בתת הספיגה שהייתה בעבר. יכול להיות גם זיהום תוך רחמי . בקיצור יש המון סיבות . על כל פנים הרושם הכללי שזה לא משהו חדש. לרוב הילדים שיש להם אוטיזם אין נגעים בתלמוס ולכן הקשר לכך לא ברור. יותר מזה אני לא יכול לענות לך. את חייבת להגיע למרפאה נוירולוגית. המדור הזה אינו מהווה בשום מצב תחליף להערכה נוירולוגית אחראית ובתכתובת כזו אסור לנהל מעקב רפואי אחראי.
    פונה אליך שוב - לפנות למרכז נוירולוגי מסודר - הם הכתובת הנכונה והמתאימה לכל השאלות והחששות שלך.
    הרבה בריאות

    בברכה,
    פרופ' נתי צלניק, מנהל את המערך הנוירולוגי וההתפתחותי בילדים ונוער במרכז הרפואי כרמל.
    טל' 04-8250247
    מייל: [email protected] \ [email protected]
  • הגב ל: בדיקת mri מח המשך

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024