תהליך הלמידה במוח כרוך במעבר רציף של מידע במוח הקדמי ובשילוב האונה הימנית והשמאלית. אם המוח מוכן ללמידה תתקבל פעולה רציפה במוח הקדמי והדבר יאפשר לזכור, ללמוד, להצליח במבחנים, וגם להתנהג כיאות ולהצליח מבחינה חברתית. ואולם, כאשר יש לחצים, מתח ועומס מול מה שקורה בבית, דרישות של בית הספר, סטיגמות וכדומה, היכולות של המוח מופנות מהמוח הקדמי לעבר המוח הקדמי, כלומר להישרדות. כאן אין מקום להצליח או ללמוד, ומה שנשאר הוא רק לקפוא על המקום, להינעל או לפוצץ את הכיתה. בשיטת "מוח אחד" אנו פועלים לשחרור חסימות פיזיות ורגשיות תוך שחרור מתחים אצל הילד, על מנת שהמוח הקדמי יוכל להתבטא. באמצעות מספר תרגילים פשוטים המוח של הילד ילמד לעבוד יותר טוב ונכון לעבר הצלחה. אנו בהחלט רואים הצלחה מהירה ורבה בתהליך של שחרור מתחים, תרגול של התרגילים, ושינוי דפוסים אצל ההורים והמורים.
כירורגיה פלסטית
פורום קרנית
גינקולוגיה ניתוחית
סרטן המעי הגס והרקטום
פורום אוקולופלסטיקה
פורום רפואת שיניים
פורום מחלות רשתית