טיפ מאת מאיה נאור: קרוהן - שינוי בהרגלי השינה שיתרום לשיפור המצב הבריאותי - שאל את הרופא
X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




טיפ חשוב מאת מאיה נאור
קרוהן - שינוי בהרגלי השינה שיתרום לשיפור המצב הבריאותי

right quote הסובלים ממחלות מעי דלקתיות, ומחלת קרוהן בתוכן, מכירים היטב את ההמלצות שנוגעות לתזונה, חשיבות הטיפול הרפואי, הימנעות ממתח נפשי ודפוסי יציאות. אחד הדברים שתורמים להטבה במצב המחלה, אך נידונים בדרך כלל פחות, הוא הרגלי שינה נכונים. מחסור בשעות שינה ושינה מופרעת שאינה איכותית עלולים לגרום להרעה במצב הבריאותי של חולי קרוהן, לזרז או להחמיר התקף קיים. על כן, אחד הטיפים החשובים ביותר לסובלים מקרוהן, הוא להקפיד על מנוחה הולמת שתהיה הן מספקת מבחינת מספר שעות השינה, והן איכותית ועמוקה. כמות שעות השינה המתאימה משתנה מאדם לאדם, אך מומלץ להקפיד על לא פחות משש שעות שינה, ובמידת האפשר - לישון יותר. בנוסף, מומלץ לדאוג שהשינה תהיה רצופה וללא הפרעות, כלומר שינה איכותית, שתספק לגוף מנוחה מלאה ורגיעה, שחשובות עד מאוד בתהליכי החלמה. על מנת להבטיח שינה טובה, כדאי להימנע מאכילה של ארוחות כבדות שעתיים שלוש לפני השינה, על מנת לאפשר מנוחה למערכת העיכול. לפני השינה, מומלץ לגשת להתפנות בשירותים, גם אם אין תחושת דחיפות או צורך בכך. כך תוכלו להבטיח שינה ממושכת ורצופה יותר, ומערכת עיכול רגועה. במקרה של סבל וכאבים עזים, שמפריעים לשינה עמוקה ורצופה, או מקשים על ההירדמות, מומלץ לשקול טיפול שיקל על הכאבים ויאפשר שינה נינוחה - צמחי מרפא, חליטות צמחים מרגיעות או דיקור סיני עשויים לסייע בהשגת האיזון והרוגע הדרוש לקראת שינה טובה. right quote

קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2020 פיתוח ע"י : DerMedia