X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום שיקום הפה
אודות הפורום
אודות פורום שיקום הפה

פורום שיקום הפה מנוהל על ידי ד"ר אחמד ניג'ם, רופא שיניים כללי מנוסה ביותר העובד מגיל צעיר בשלוש מרפאות של שתי קופות חולים מובילות במדינת ישראל, וגם במרפאתו הפרטית ברחוב מעלה יצחק 3 בנוף הגליל (נצרת עילית) מעניק הוא את כל טיפולי השיניים ברמה הגבוהה ביותר. זאת, החל בשתלים ובשיקום כללי מורכב,...

פורום שיקום הפה מנוהל על ידי ד"ר אחמד ניג'ם, רופא שיניים כללי מנוסה ביותר העובד מגיל צעיר בשלוש מרפאות של שתי קופות חולים מובילות במדינת ישראל, וגם במרפאתו הפרטית ברחוב מעלה יצחק 3 בנוף הגליל (נצרת עילית) מעניק הוא את כל טיפולי השיניים ברמה הגבוהה ביותר. זאת, החל בשתלים ובשיקום כללי מורכב, בתותבות ובתותבות על גבי שתלים, המשך בטיפולים משמרים דוגמת סתימות מכל הסוגים, עקירות רגילות ועקירות כירורגיות, טיפולי שורש וחידושי טיפולי שורש וכן כתרים מכל הסוגים, וכלה בטיפולים אסתטיים כגון ציפויי שיניים, הלבנת שיניים בפגישה אחת של 45 דקות בערך, טיפולי חניכיים וניקוי עמוק. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לשיניים ביום אחד, העמסה מיידית, שיקום הפה, קוסמטיקה דנטלית, שיקום אסתטי, כתרים על גבי שתלים, גשרים, כירורגיית פה, עקירות רגילות, עקירות מורכבות, סתימות רגילות, סתימות מורכבות, טיפול בחוסר שיניים, הרמות שיניים, הרמת שן בודדת, שחיקת שיניים, בעיות סגר, הפרעות בפרקי הלסת, תותבות, השלמת שיניים חסרות, אסתטיקה של חיוך, טיפולים אסתטיים, בעיות שיניים, העמסה מיידית לסת עליונה, העמסה מיידית לסת תחתונה ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בד"ר אחמד ניג'ם על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום שיקום הפה

אין מנהלים לפורום זה

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
    • לא נמצאו תגובות בפורום זה.

קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024