X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אף אוזן גרון לרינגולוגיה, מיתרי הקול
אודות הפורום
אודות פורום אף אוזן גרון לרינגולוגיה, מיתרי הקול

פורום אף אוזן גרון לרינגולוגיה שע"י מחלקת אף אוזן גרון, מרכז רפואי כרמל מנוהל על ידי פרופסור אילנה דואק, רופאת אף-אוזן-גרון בכירה, מומחית בתחום גידולי ראש וצוואר וכירורגייה אונקולוגית לגידולי ראש וצוואר ויו"ר איגוד רופאי אף אוזן וגרון בישראל ומנהלת מחלת אף אוזן גרון במרכז רפואי כרמל. כמו כ...

פורום אף אוזן גרון לרינגולוגיה שע"י מחלקת אף אוזן גרון, מרכז רפואי כרמל מנוהל על ידי פרופסור אילנה דואק, רופאת אף-אוזן-גרון בכירה, מומחית בתחום גידולי ראש וצוואר וכירורגייה אונקולוגית לגידולי ראש וצוואר ויו"ר איגוד רופאי אף אוזן וגרון בישראל ומנהלת מחלת אף אוזן גרון במרכז רפואי כרמל. כמו כן, שותף לניהול הפורום ד"ר יואב יניר, מומחה לרפואת אף אוזן גרון - ניתוחי ראש צוואר, וסגן מנהל מחלקת אף אוזן גרון במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אריאל רויטמן רופא מומחה לאף אוזן וגרון, מומחה לרינגולוגיה, משמש כרופא בבית חולים הכרמל ובמרכז רפואי לין. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לצרידות, שיתוק מיתר קול, גידול של מיתרי הקול, גידולים של הלרינקס, יבלות על "מיתרי הקול", ממצאים שפירים, ממצאים ממאירים, ניתוחי לרינקס, ניתוחים של מיתרי הקול, כריתת גרון, לרינגקטומיה, ניתוחי לייזר ללרינקס, קורדקטומיה ושאלות כלליות בנושא אף-אוזן-גרון. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אף אוזן גרון לרינגולוגיה, מיתרי הקול

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
    • לא נמצאו תגובות בפורום זה.

קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024